Reklama obiektu – od czego zacząć?

Reklama obiektu noclegowego.

Obojętnie czy planujesz budowę domków na wynajem, kupiłeś pensjonat lub hotel, bądź chcesz wynajmować apartamenty, stoisz przed takim samym wyzwaniem: Musisz sprawić, aby twój obiekt został zapełniony. Najlepiej na jak najdłuższy okres w ciągu roku. Przecież każdy marzy o tym, by mieć pełne obłożenie nie tylko w „sezonie”.

Gdy wymyśliłeś już nazwę obiektu, stoisz przed dużym wyzwaniem, gdyż po drodze czeka na Ciebie m.in.

1. Stworzenie LOGO i identyfikacji wizualnej

2. Stworzenie strony internetowej, która wyróżniać się będzie na tle konkurencji

3. Wypozycjonowanie strony www

4. Stworzenie wizytówki google

5. Stworzenie i prowadzenie Social Media w tym:

  • FanPage na facebooku
  • Instagram
  • Youtube

6. Stworzenie wizytówek na portalach sprzedażowych i turystycznych. Przeanalizowanie, którym portalom warto płacić pieniądze za reklamę obiektu, a którym podziękować. Jest ich mnóstwo: Nocowanie, noclegi.pl, noclegowo, fajnewczasy, e-podróżnik, e-turysta etc.

7. Stworzenie reklam na Facebooku, Adwords i targetowanie ich na konkretny profil klientów.

8. Remarketing

9. Promocja w Radiu, Telewizji.

10. Profesjonalna sesja fotograficzna obiektu

11. Filmy promocyjne

12. Współpraca z influencerami

i tak dalej… i tak dalej…

To wszystko musisz zrobić by się wyróżnić na tle już bardzo gęstego rynku. Jeśli nie masz know-how będzie Ci bardzo trudno. Po drodze czyhają niemiłe niespodzianki, czasami zainwestujesz źle pieniądze, a te nie przyniosą Ci żadnych korzyści.

Dlatego też warto oddać to komuś kto się na tym dobrze zna. np. nam 😉